Jednog leta u Rusiji na imanju pored jezera okupljaju se prijatelji i članovi porodice. Dok svako strasno voli nekog ko voli nekog drugog, odvija se tragikomedija o umetnosti, slavi, ljudskoj ludosti i večnoj želji da se živi svrsishodan život. Ovaj film sa humorom i melanholijom istražuje opsesivnu prirodu ljubavi, zamršen odnos između roditelja i dece, kao i uzvišenu vrednost umetnosti, ali i njene negativne posledice po ljudsku psihu.
- Država:
- SAD 2018
- Program:
- Fest 47 Gala
- Trajanje:
- 98'
- Režija:
- Michael Mayer
- Scenario:
- Stephen Karam
- Uloge:
- Elisabeth Moss, Saoirse Ronan, Annette Bening, Corey Stoll, Mare Winningham, Jon Tenney, Glenn Fleshler, Michael Zegen, Billy Howle, Brian Dennehy
- Festivali:
- 2018 Trajbeka, Sidnej, Majami, Travers Siti / Tribeca Film Festival, Sydney Film Festival, Miami Film Festival, Traverse City Fi
- Filmografija:
- 2018 The Seagull / Galeb
2006 Flicka / Flika
2004 A Home at the End of the World / Dom na kraju sveta - Fotografija:
- Matthew J. Lloyd
- Montaža:
- Annette Davey
- Muzika:
- Nico Muhly, Anton Sanko
- Producent:
- Jay Franke, David Herro, Robert Salerno, Tom Hulce, Leslie Urdang
- Produkcija:
- KGB Media, Mar-Key Pictures
- Distributer:
- Con Film
Projekcije
Vreme: 19:00
Cena: 400 RSD
Bioskop fontana
Vreme: 12:00
Cena: 300 RSD
Jugoslovenska kinoteka, sala Makavejev
Vreme: 20:00
Cena: 400 RSD
Cineplexx UŠĆE Shopping Center, sala 5
Vreme: 18:00
Cena: 400 RSD
Cineplexx BIG Beograd, sala 3
Majkl Mejer (1960) je američki pozorišni, filmski i televizijski reditelj i pisac pozorišnih komada. Završio je glumu u Školi umetnosti Tiš na Njujorškom univerzitetu. Nakon što je režirao na Brodveju i u drugim pozorištima više od 15 godina, posvetivši se takođe i režiji mjuzikala i opere, Mejer je 2004. snimio svoj prvi igrani film Dom na kraju sveta. Njegov film Galeb, adaptacija istoimenog Čehovljevog komada, premijerno je prikazan na Filmskom festivalu Trajbeka.
Najpoznatiji kao reditelj mjuzikala koji je počeo na marginama i dostigao Brodvej (…), Mejer izbegava konvenciju pozornice u svom trećem filmu držeći svoje glumce u pokretu ili u senovitim unutrašnjim krupnim planovima. Kondenzovani četvrti čin predstave Čehovljevi poklonici mogu doživeti kao senku, ali dramaturški pogled na ove ruske mračne periode dobro je koncipiran.
Dejvid Darsi, Skrin Dejli
Ocenite film - ukupno glasova 2